יום כיף בבית מלון

חברות וארגונים גדולים כיום דואגים לארגן יום כיף וגיבוש עבור עובדי החברה. מטרתו של יום כיף שכזה הוא לצאת לפעילות שוברת שגרה מחוץ לכותלי המשרד, ולגבש את עובדי החברה. החשיבות של יום כיף לעובדים היא בכך שיום הכיף מאפשר לעובדי החברה להכיר טוב יותר אחד את השני,מעלה את המורל בחברה ומאפשר לעובדים להתנתק ליום אחד מהטרדות והלחצים הקשורים לעבודה היומיומית שלהם.

ניתן לארגן יום כיף בדרכים שונות: החל מסיורים וטיולים במקומות ואתרים מיוחדים, דרך טיולי ג'יפים או טרקטורונים, הופעות ומופעי בידור, כנסים והרצאות, תחרויות ומשחקים ועד יום כיף בספא מפנק. אפשרות נוספת ופופולרית מאוד היא לארגן יום כיף לעובדים בבית מלון, חוויה ייחודית עבור עובדי החברה ובני משפחותיהם. בית המלון מהווה מקום בו עובדי החברה יוכלו להינות ממגוון פינוקים כמו ארוחות עשירות, שימוש במתקני המלון כמו הספא והבריכה, לקחת חלק בסדנאות או הרצאות ולהינות ממבחר של אטרקציות נוספות שיש למלון להציע.

יום של כיף, פינוק והעשרה לעובדים

עבור חברות המעוניינות לארגן יום כיף וגיבוש לעובדיהן, יום כיף במלון הוא פתרון נהדר. בהתאם לתקציב שהוקצה לשם כך ולמטרות שנקבעו מראש, ניתן לקבוע את אופיו ומתכונתו של אותו יום כיף. זה יכול להיות במתכונת של יום כיף אחד או סוף שבוע ארוך, יום כיף לעובדי החברה בלבד או גם לבני משפחותיהם, יום של פינוק או יום של הרצאות ותכנים וכן הלאה. יום כיף לעובדים בבית מלון יכול לכלול מגוון של אטרקציות, כמו למשל ארוחות עשירות ומזינות (בוקר, צהריים או ערב), בר חופשי של משקאות, טיפולי בריאות מפנקים בספא של המלון (עיסויים שונים, טיפולי קוסמטיקה וטיפולים מעולם הרפואה המשלימה כמו שיאצו, רפלקסולוגיה, ארמותרפיה ועוד). כמו כן יוכלו העובדים להינות מהמתקנים השונים של המלון, כמו למשל: בריכת המלון, ג'קוזי, סאונה, חוף הים, מגרשי ספורט ומתקנים נוספים.

יום כיף לעובדים המתקיים בבית מלון יכול כמובן לכלול תכני העשרה וגיבוש שונים עבור העובדים, כמו למשל: סדנאות מנהלים (סדנאות מנהיגות, גישור, מכירות או שירות לקוחות), סדנאות גיבוש (סדנת בישול, סדנת צחוק, גרפולוגיה ועוד), או הרצאות מקצועיות הקשורות לתחום הפעילות של העובדים. אותן סדנאות יוצעו לעובדים במהלך אותו יום כיף, וייערכו בחדרי האולמות או הכנסים המפוארים של המלון.

ניתן לשלב גם פעילות מגבשת מעט אתגרית יותר עבור העובדים, כמו למשל יציאות לסיורים באתרים מעניינים בסמוך למלון, ארגון תחרויות ספורט או משחקים דוגמת חפש את המטמון, לצאת לטיולי אופניים או סיורי סגווי קבוצתיים ועוד.

בסופו של יום כיף שכזה, העובדים יוצאים מרוצים, נינוחים ומגובשים, והם חוזרים לעבודה כשהם עמוסים בחוויות  חדשות, מלאי מוטיבציה ואנרגיה חיובית.