חדרי בריחה כאטרקציה תיירותית בארץ

בארץ ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות המתאימות לתיירים, החל מאתרים היסטוריים ועד למוזיאונים, פעילויות, מסלולי טיול וחיי לילה. כשזה מגיע לבילויים ולחיי הלילה, ניתן לומר ללא ספק שתל אביב מובילה כעיר הבילויים בישראל. מדובר בעיר שיש בה את מתחמי הבילוי הכי רבים וגדולים. זאת גם העיר שתושביה יוצאים לבלות הכי הרבה ומוציאים הכי הרבה כסף על בילויים. מרוב ריבוי האופציות המוצעות לתיירים, והזמן בחופשה מוגבל, לעיתים ממש קשה להחליט לאן כדאי ללכת. אם אתם מחפשים פעילות ייחודית שמתאימה לכל המשפחה ויכולה להוות חוויה תיירותית מרשימה שככל הנראה לא עשיתם עדיין, כדאי שתגיעו לחדר בריחה.

 מה זה חדר בריחה?

חדר בריחה הוא משחק שבו קבוצת שחקנים נכנסת לחדר סגור. המטרה במשחק היא לצאת מהחדר הזה במהירות האפשרית. קבוצה בדרך כלל מונה בין 2 ל-6 שחקנים במקסימום. כדי להצליח במשימה ולצאת מהחדר, צריכים חברי הקבוצה לשלב כוחות, לפתור יחדיו חידות ולמצוא רמזים שינחו אותם בדרך ליציאה מהחדר. לכל חדר יש סיפור רקע ייחודי משלו. כל חדר מעוצב בקפידה לפי סיפור הרקע. כל עצם וכל אובייקט בחדר יכול להיות רמז לדרך שבה אפשר לצאת מהחדר. הטרנד של חדרי הבריחה הגיע כבר לכל העולם, וכיום ניתן למצוא חדרים כמעט בכל מדינה שתטוסו אליה, כאשר הדבר פופולארי במיוחד בארצות הברית, במזרח אסיה וכמובן שגם בישראל. עם המגוון העצום של חדרי בריחה בישראל, כאשר ישנם למעלה מ-400 חדרי בריחה הפזורים מאילת בדרום ועד קיבוץ הגושריםם  בצפון.

גם לדוברי אנגלית

חדר בריחה כאטרקציה תיירותית זה קונספט שצריך להגדיר כהצלחה מסחררת. עד לפני שנתיים, היה אפשר למנות את מספר חדרי הבריחה על כף יד אחת. המשחק הזה מצליח ככל הנראה בזכות המתח והמסתורין שהוא מעורר. גם הגבלת הזמן של 60 דקות בוודאות מעלה את האדרנלין של השחקנים. אם התיירים המגיעים לחדר הבריחה לא דוברים עברית, לרוב תוצע להם גרסה של החדר באנגלית. חשוב לברר לפני ההגעה לחדר (והזמנתו) שאכן החדר מתאים לתיירים ולא יגרע מחווית המשחק שלהם בגלל הבדלי השפה או התרבות.

אסקייפ רום איכותי ואהוב הוא כזה שמשלב בין עלילה, אתגר וחדשנות

השילוב העדין בין עלילה מעניינת, אתגר איכותי וחדשנות שמשאירה גם שחקנים מנוסים מופתעים – הוא השילוב האידאלי לכל אסקייפ רום בארץ או בחו"ל. לא פשוט כל כך למצוא חדר כזה – אבל מצד שני כשעובדים נכון ומבררים באינטרנט על חדרים איכותיים, זה גם לא מסובך.