לייזר טאג – ליום גיבוש מהנה

אם בעבר תכני ימי הגיבוש לעובדים היו דומים וזאת משום שרוב החברות בדקו מהן הפעילויות המהנות בהן בחרו חברות אחרות ולעיתים פנו אל אותם ספקים ששיווקו את הפעילויות הללו, כיום, הדברים מתנהלים באופן שונה לחלוטין וזאת משום שכל חברה מעוניינת ליצור את אותו יום כיף מגבש, מהנה ומיוחד עבור העובדים שלה.

ימי גיבוש לעובדים – משלבים לייזר טאג

אחת מאותן פעילויות מהנות ומיוחדות שניתן לשלב במסגרת ימי גיבוש לעובדים היא משחק הלייזר טאג. כאן צריך לקחת בחשבון שמדובר על משחק מתחום משחקי הלחימה והאסטרטגיה שעיקרו קרבות לייזר. במשחק לחימה זה אותו עורכים במתחם מיוחד ובטיחותי המיועד למשחקים מסוג זה נחלקים לשתי קבוצות. כל קבוצה מקבלת משימה אחת אותה היא צריכה לבצע במהלך כל מערכה במשחק. חשוב לדעת שמשחק זה מתאים גם לקבוצות עובדים בהן יש עובדים בכל מיני גילאים ובכל מיני רמות כושר שכן משחק לייזר טאג מאפשר בחירת דרגת הקושי המתאימה לקבוצה, מרמה קלה בסיסית ועד רמה בעלת דרגת קושי גבוהה.

ברגע קבלת המשימה, הקבוצה תתאגד וזאת למטרת תכנון תכנית הביצוע של המשימה. תכנית זו תמיד תכלול את המשימות של המערכות השונות, חלוקתם של חברי הקבוצה  לתפקידים שונים, חלוקה של משאבים שונים וכמובן חלוקה של הנשק והתחמושת בהם ישתמשו חברי הקבוצה במהלך המשחק. במהלך המשחק המטרה היא ביצוע המשימה ופגיעה בשחקני הקבוצה היריבה שמנסים למנוע מהקבוצה האחרת להשיג את יעדה. כל פעם שחבר קבוצה מקבילה יפגע, הנשק יהבהב ולאותו משתתף שנפגע תרד תקופת חיים. ניתן לשלב משחק של שעה, שעתיים או משחק של שעה וחצי במסגרת יום הגיבוש והכיף של עובדי החברה.  דבר נוסף שחשוב לדעת הוא שיש מספר מינימאלי של שמונה משתתפים במשחק זה.

קצת היסטוריה על המשחק הפופולארי כיום בישראל: אנשים החלו לשחק את משחק הלייזר טאג עוד בשנות השמונים בארצות הברית (שמו הקודם של המשחק היה LASER FORCE) במסגרת קבוצות סגורות. לאחר מספר שנים של הצלחה מסחררת ממציא המשחק החליט למכור את ההמצאה לחברת צעצועים ומשם החלו להיפתח זירות קרב רבות שהציעו לקהל הרחב ולקבוצות עובדים להינות ממשחק זה. בישראל החלו לשחק משחק זה בשנות התשעים בתוך מרתפים, אך כשזה לא צלח מספר חברות החליטו להעביר את פעילות הלייזר טאג למתחמים חיצוניים ובהצלחה רבה! ובעניין בטיחות, משחק לייזר טאג הוא משחק בטיחותי למדי וכל משתתף מחויב ללבוש אפוד וקסדה. כעת, כל שנותר הוא לברר תאריך בו פנוי המתחם ולראות כיצד העובדים שלכם נהנים באותם ימי גיבוש לעובדים שהכנתם להם.