צימרים לזוגות שישאירו לכם טעם של עוד

משפחה ממוצעת בישראל חיה לפי שגרה יומיומית קבועה. ההורים עובדים מהבוקר עד הערב, וכך דואגים להכנסה כספית למשפחה, ואילו הילדים לומדים בבית הספר לשם רכישת הכשלה אשר תסייע להם בעתיד. מטבע הדברים, שגרה קבועה ללא שינויים, עלולה לגרום לתשישות ועייפות. בשל כך, בוחרות משפחות לקחת חופש בן מספר ימים ולעיתים שבועות, במטרה לנוח, להירגע, ולצבור כוחות לקראת ההמשך. כאן עולה הדילמה הקבועה- היכן לנפוש? חופשה בחוץ לארץ לכל המשפחה, וילות בצפון עם בריכה מחוממת, בית מלון, בית הארחה בקיבוץ, צימרים לזוגות,  או שמא קמפינג על שפת הכנרת?

 

למה דווקא צימר?

בעשר שנים האחרונות, תופעת החופשות בצימרים בישראל, ביצעה קפיצת מדרגה משמעותית ביחס לשנים שקדמו להן. הנופש הישראלי החל למאוס בבתי המלון הבנאליים, אשר לא מוצאים את הדרך להציע רעיונות מרעננים חדשים ואטרקטיביים. נוסף על כך, לא מעט ישראלים בוחרים שלא לצאת מן הארץ לשם חופשה, ולמצות את מגוון האפשרויות הרבות שקיימות בישראל. כאן נכנס לתמונה הצימר.

מהו צימר? צימר הוא מערכת חדרים בבעלות אנשים פרטיים, הממוקם לרוב בסמוך לבית מגורים, ומושכר למטיילים ותיירים למשך מספר ימים ולילות. הצימרים בישראל עשויים להציע לנופש הממוצע מגוון שירותים איכותיים וכן אטרקציות ייחודיות כגון: טיפולי ספא, בריכות קרות לימות הקיץ ואף השכרת וילות בצפון עם בריכה מחוממת לימות החורף, מזון כשר, טלוויזיות ומחשבים, חדר כושר, נקודות אינטרנט, פינות אוכל, שירותים ומקלחות ברמה גבוהה, טיפולי ספא, ועוד. בעלי הצימר ישמחו להציע את שירותיהם האדיבים לכל נופש. לעיתים לא רחוקות, ההגעה אל צימרים לזוגות תהיה בשל חגיגת אירוע זוגי זה או אחר- יום נישואין, יום הולדת, הצעת נישואין, ירח דבש, קידום ועוד. בעלי הצימר ידעו להתאים את עצמם לדרישות האירוע, ולספק לנופשים שירותים מפנקים. בישראל קיימים אלפי צימרים, אשר ממוקמים בעיקר בגולן ובגליל העליון.

בחירתו של הצימר תיעשה בהתאם למספר קריטריונים:

  • בריכת שחייה- בריכת שחייה היא תמיד דבר מהנה אפילו לזוג צעיר, ונוסף על כך היא מהווה מענה מושלם להעסקת הילדים בעת השהייה בצימר.
  • נוף- הצימרים ממוקמים לפי רוב באזורים הפונים אל עבר נוף עוצר נשימה. מומלץ לצפות מראש באתר האינטרנט של הצימר על תמונות המתארות את הפנורמה הנצפית בסביבת הצימר.
  • ביקורת קודמת- כמו בכל תחום, מומלץ לקרוא את חוות הדעת שניתנה על ידי הנופשים הקודמים בצימר באתר האינטרנט, במטרה לתאם ציפיות מראש.

כעת, כל שנותר לנו לעשות הוא לאחל לכם נופש רומנטי ומיוחד בצימרים שישאירו לכם טעם של עוד.