חופשה חמה בבתי מלון

כאשר אנו מתכננים חופשה, במיוחד בימי החורף הקרים, חשוב לבחור את בית המלון האיכותי שיציע לנו מגוון שירותים מחממים ונעימים שישפרו את החופשה ויהפכו אותה למושלמת. בדרך כלל נחפש בית מלון שמציע בתוכו שירותי ספא עם ג'קוזי, סאונה ובריכה מחוממת. אך מעבר לכך נרצה שכל אזור שבו נהיה, כמו למשל הלובי או חדר האוכל, יהיה מחומם ונעים. הדרך שבא ניתן לעשות זאת היא בעזרת מערכות חימום מקצועיות.

מערכת חימום מומלצת לבתי מלון

רבים מכם בוודאי יודעים עד כמה חימום תת רצפתי הוא מערכת חימום מומלצת ואיכותית עבור מרחבים גדולים באשר הם, כמו למשל בבתי מלון. בכל בית מלון שמעוניינים לספק בו את החימום הטבעי, הנעים והביתי ביותר – החימום התת רצפתי מספק פתרון מעולה ומקצועי, עם חימום רוחבי ומאוזן שמרגישים מכפות הרגליים, ושעולה למעלה כך שנוצר חלל מחומם ונעים ביותר.

האם החימום התת רצפתי מתאים גם לחללים עם תקרות גבוהות?

  • התשובה היא כמובן שכן – מערכת חימום תת רצפתי מתאים בהחלט גם לחללים בעלי תקרות גבוהות. באולמות הלובי או חדרי מלון בהם יש תקרה גבוהה, מבלי לוותר על היכולת לחמם בצורה אפקטיבית את החלל, הרי שאפילו ניתן להגיד שהפתרון הטוב ביותר הוא החימום התת רצפתי – חימום שעולה מלמטה ומחמם בצורה אפקטיבית את החלל כולו.
  • איך בעצם המערכת עובדת? אוויר חם, מטבעו, מתפשט כלפי מעלה. זו בדיוק הסיבה שבגינה במקרים רבים חימום המבוסס על מזגן הוא חימום שפחות מומלץ בבתי מלון בהם יש חדרים גדולים – האוויר החם מגיע מהמזגן שנמצא בתקרה ובעצם הוא מתפשט למעלה עוד לפני שהוא מחמם בצורה אפקטיבית את כל החלל. עם זאת, חימום תת רצפתי מגיע מלמטה, ולכן הוא פולט אוויר חם וכך מחמם בצורה יותר אפקטיבית את כל החלל כולו ונותן תחושה הרבה יותר טובה ויעילה. משום כך, מדובר בפתרון האיכותי ביותר עבור חללים עם תקרות גבוהות, אותם קשה לחמם באמצעים אחרים.

בכל חלל באשר הוא, חימום תת רצפתי מספק את החימום האיכותי ביותר

בכל חלל באשר הוא – תקרה גבוהה או נמוכה, בחדר השינה בבית המלון או בחדר האוכל ואולמות כנסים – החימום התת רצפתי מספק את הפתרון האיכותי והטוב ביותר לחימום אפקטיבי של המרחב. לכן כדאי שוודאו עוד בשלב הזמנת החופשה, שבית המלון שבחרתם עובד עם מערכות חימום מתאימות.